Beslægtede Ånder
Mens Abbie, Crane og Jenny kæmper for at finde normalitet, genopstår Kindred som en ny trussel. Mens holdet forsøger at finde ud af, hvorfor Kindred er blevet ond, finder Crane ud af, at hans romantiske møder med Zoe kan have forårsaget langvarige problemer.