King Tut In Color
Et århundrede efter verdens mest sensationelle arkæologiske fund af Tutankhamons grav, vær nu vidne til de dramatiske scener ved dens afsløring, og beundr deres ekstraordinære skatte, præcis som de blev set dengang, men nu i farver. Det er takket være den nyeste farveteknik, der bruger detaljeret, historisk research for at vække det Egypten til live igen, som blev opdaget af Howard Carter.