En pakke fra skæbnen / Lad os hoppe
Pakkeposten opdager, at hans job har et højere formål, nemlig at redde Danville, mens han stopper hos Phineas og Ferb, Doofenshmirtz Ondskabsaktieselskab og O.U.S.A i en episode, der ses gennem hans øjne. / Inspireret af Ferbs personlige antityngdekraftsapparat synes Phineas, det kunne være sjovt at placere trampoliner overalt i Danville. Uheldigvis for Candace bliver hun zappet af antityngdekraftsapparatet og ender med at forsøge at holde fatningen, mens hun svæver tværs gennem spisestuen foran Jeremys familie. I mellemtiden laver Doofenshmirtz en fortæl-sandheden-inator.