Belejret
Da en kvindes eksmand tager deres skrantende søn til et område med våben, lover Michael og Sam hende at bringe ham tilbage. Men området har mere ildkraft, end nogen kunne have forestillet sig.
Da en kvindes eksmand tager deres skrantende søn til et område med våben, lover Michael og Sam hende at bringe ham tilbage. Men området har mere ildkraft, end nogen havde forestillet sig. Imens babysitter Fiona og Jesse en natarbejder, som måske er forbundet med et vigtigt spor.