Dog-Whistle Politics
I et forsøg på at finde svar støder Jake uventet ind i en, som han ikke troede, han ville se igen. Huck og Quinn hyrer et kendt ansigt til at afdramatisere den mediestorm, der omgiver Olivia, og Fitz indser snart, at barmhjertighed har sin pris, da han opdager, at ikke alle støtter hans handlinger.