Løvernes Konge
Disneys Løvernes Konge, instrueret af Jon Favreau, rejser til den afrikanske savanne, hvor en kommende konge overvinder forræderi og tragedie for at indtage sin retmæssige plads på Kongeklippen. Med banebrydende filmteknologi bringer Løvernes Konge de elskede figurer til live på en helt ny måde.