Hjorten
Det er transplantationsdag. Familien samles på hospitalet. Men på trods af betydningen af dette skridt i Roses sygdoms, hjemsøger hverdagens problemer og forpligtelser dem. Anne skal promovere sin nyeste bog og håndtere, at hendes forlægger bliver anklaget for sexchikane. Claire skal bevise, at hun tager sig godt af sin steddatter. Marion flygter fra virkeligheden. Vincent indleder et nyt forhold.
Det er transplantationsdag. Familien samles på hospitalet til det vigtige indgreb. Men på trods af betydningen af dette skridt i Roses sygdoms, hjemsøger hverdagens problemer og forpligtelser dem. Anne skal promovere sin nyeste bog og håndtere, at hendes forlægger bliver anklaget for sexchikane. Da hun bliver kaldt til politistationen for at diskutere sagen, indser hun, at hendes affære med ham ikke var en hemmelighed. Efter Caroline anmoder om eneforældremyndighed, må Claire bevise, at hun tager sig godt af sin steddatter. Marion skrider gradvist ud i fornægtelse og glemmer virkeligheden takket være Louis, som hun mødte på hospitalets p-plads. Vincent indleder et nyt forhold og glemmer sine familieforpligtelser.