Brudgommens mor
Esteban, piccoloen fra Hotel Tipton (”Zack & Codys søde hotelliv”), besøger slænget på S.S. Tipton, så de kan deltage i hans kommende bryllup. Det eneste problem er, at Estebans åbenmundede mor, senora Ramirez, ikke kan lide hans forlovede, Francesca. London og Bailey beslutter sig for at hjælpe senora Ramirez med at finde en anden lidenskab ud over sin søn, og drengene opfordrer Esteban til at sige fra over for sin anmassende mor.