Mind Over Murder
Da Peter laver kælderen om til en bar, bliver Lois en populær balladesanger. Stewie får de første tænder og bygger en tidsmaskine.
Da Peter er til Chris' fodboldkamp, slår han uforvarende en gravid kvinde, som han troede var en mand. Under husarrestens rastløshed omdanner Peter kælderen til en bar, og Lois ender med at stjæle opmærksomheden. Imens forsøger Stewie at lave en tidsmaskine for at undgå smerten ved at få tænder.