The Mob: The Addict Who Took Down The Mafia
Henry Hill var i bunden af mafiaens fødekæde, men hans anholdelse i 1980 for salg af stoffer bliver begyndelsen på enden for den mafiagruppering, der stod bag det største kup i USA's historie. Henry Hill blev udødeliggjort i Scorseses klassiker "Goodfellas," og dette er den rigtige historie, som fortælles gennem hidtil usete billeder, nyligt afdækkede lydoptagelser og eksklusive interviews, blandt andet med Henry Hills ekskone, Karen Hill.