Lady og Vagabonden
I dette hjertevarme, romantiske eventyr, en tidløs genfortælling af tegnefilmsklassikeren fra 1955, rejser Lady, en forkælet overklasse-cocker spaniel, og Vagabonden, en barsk, men elskværdig og hurtigtsnakkende herreløs hund, ud på et uventet eventyr, hvor de, på trods af deres forskelle, kommer tættere på hinanden og lærer at sætte pris på det at have et hjem.