Juletræ
Det er jul, og Pato vil pynte et juletræ. Han kan ikke få sig selv til at fælde et uskyldigt grantræ, men med en smule opfindsomhed og en masse samarbejde formår vennerne at finde det perfekte træ. Glædelig jul!