Meredith kontakter Teddy.
Meredith kontakter Teddy og hjælper hende med nogle af sine personlige problemer. Owen og Amelia gemmer sig nær Bettys skole, da det bliver vurderet, at hun måske vil flygte. I mellemtiden vil Joe gerne arbejde på sin afhandling, men Bailey er helt et andet sted.