En privatdetektiv bliver narret af sin kæreste.
Alice Vaughan, en førende privatdetektiv i L.A., er ikke en kvinde, du vil lægge dig ud med. Så da hendes kæreste franarrer hende flere millioner dollar og forsvinder, beslutter Alice sig for at få hævn. Uanset hvad missionen fører til, eller hvilke hemmeligheder hun må holde på, er der intet, der kan stoppe Alice. FBI efterforsker også hans kriminelle aktiviteter i Europa og er tættere på at fange ham end nogensinde. Kan de, med Alices hjælp, stoppe ham?