Let's Stay Friends Forever
Et år er gået. M har hver dag travlt med sin essaysamling, men han finder stadig tid til at komme til sin vens begravelse. Faktisk var M den sidste, der talte med ham før hans død. Efter begravelsen går M ind på BAR Lighthouse, hvor der er tumult. Alle lader til at have forskellige planer for, hvordan de vil komme videre. I modsætning til vennerne føler M og Kaoru sig begge ladt i stikken. De indser dette og lover hinanden noget. Til sidst finder M den rigtige måde at afslutte sine essays på.