Legge Del Numero Uno, La
En fixer, en lokal gangster og en estisk indbrudstyv med speciale i smugling. Tre fængslede mænd har intet tilfælles på nær håbet om, at et møde med en dommer vil sikre dem en særlig udgangstilladelse. De tre mænd sidder sammen i en celle, og da de er overbeviste om, at kun den første, der får et møde, får udgangstilladelse, starter der en nådesløs kamp for at sikre sig at blive den første.