Lego Star Wars, Yodas nye beretninger - Jagten på Holokronerne
Obi-Wan fortæller Luke om Jedi-Holocronerne, og opfordrer ham til at tage til Tatooine, hvor de har været gemt i alle disse år. Uheldigvis for de gode er Darth Vader også på jagt. Et hektisk kapløb for at nå til de begravede Holocroner begynder - et kapløb Vader vinder.