The Trash and the Snake
Raylan erklærer krig mod de dødsensfarlige mænd, der gennemtvinger et ejerskifte af Harlans mest værdifulde ejendom, mens Boyd og Duffy opsøger en excentrisk pengeskabstyv for at få hjælp til at udføre deres beskidte arbejde.