Lille hvirvelvind
Mickey Mouse vil gerne nyde Minnies friskbagte kage, men hun vil have ham til at rydde op i haven. Mens Mickey arbejder, driller en baby-hvirvelvind ham og skaber kaos, mens han forsøger at samle de nedfaldne blade sammen. Endelig lykkes det Mickey at jage den lille hvirvelvind væk, men den vender tilbage med sin mor, der fuldstændig ødelægger Mickeys arbejde.