Mødet
Politiske kræfter lægger store planer om at promovere Brody som en folkehelt, men hans utilregnelige adfærd truer hans medieimage. En desperat Carrie søger efter beviser, der knytter Brody til Abu Nazir, mens Saul beder hende om at følge terrorbagmandens pengespor.