There Goes the Neighborhood
118 rykker ud for at redde en mand, der sidder fast under en jeep, og et garageband spiller lidt for vildt. Michael får hjælp af Bobby og Athena til at installere en ny "bagrude" og bliver pludselig amatørdetektiv, da han bemærker en sær opførsel i en nabolejlighed. Hens mor kommer på uventet besøg og annoncerer, at hun flytter til L.A., og Bucks genindtræden på datingscenen ender katastrofalt.