Glem Mig Ej
Michael vender tilbage til Miami for at bevare sit dække, men Strong sætter en dæmper på hans hjemskomst, ved at forbyde Michael at tage kontakt til sine venner.
Michael vender tilbage til Miami i jagten på en sociopat, som vil afsløre hans dække. Men bølgerne går højt, da hans nye chef, agent Strong, forbyder ham at kontakte Fiona, Sam og Jesse, mens han er i landet. Modsat sine ønsker må Michael holde sig på afstand for at beholde sine elskede i sikkerhed.