Lost Boys
Melinda og Andrea hyres til at bortauktionere nogle møbler fra en lokal kro, før bygningen skal rives ned. Under rengøringen af kælderen opdager Melinda ånderne fra tre unge drenge og en hund, der døde i en brand på et børnehjem i 1956. Hun må hjælpe dem, før kroen bliver ødelagt, for ellers kommer de til at være bundet til Jorden for altid.
Melinda og Andrea hyres til at bortauktionere nogle møbler fra en lokal kro, før bygningen skal rives ned. Under rengøringen af kælderen opdager Melinda ånderne fra tre unge drenge og en hund, der døde i en brand på et børnehjem i 1956. Hun må hjælpe dem med at komme videre, før kroen bliver ødelagt med dem indeni, for ellers vil de være bundet til Jorden for evigt uden et sted at være.