I Am A Tree
Cristina møder Burkes forældre. Kandidaterne fører en kampagne for Izzies tilbagekomst. Addison tager en pause fra sin hospitalstjeneste. En operationspatient lever det, der muligvis bliver hendes sidste dag, fuldt ud.