Magic Bullets
Vennerne forsøger at finde Jens kræfter ved at opsætte stressende situationer. Carrie tager hende med til tandlægen, men det fejler, da Jen får beroligende medicin. Kash går efter en mere dramatisk tilgang og kidnapper Jen, hvilket giver bagslag, og de bliver nødt til at ringe til selvfede Andy for at få hjælp. Spermkonge forvandles til et menneske, men ingen ser det, før han skifter tilbage igen.