Stranglehold
Efter at Melinda på mystisk vis har fået sagsnummeret på en mordsag, som hendes far arbejdede på i 1979, begiver hun sig ud på en mission for at afgøre, om mordet eller retssagen har noget at gøre med hendes fars forsvinden for længe siden.