Manna fra Himlen
Johnnie Cochran og F. Lee Bailey krydser landet for at få fat på Mark Fuhrman-båndene. Dommer Ito skal afgøre om båndene, og de etnisk baserede tillægsord de indeholder, er acceptable.
Bånd, der angiveligt indeholder betændte bemærkninger fra Mark Furhman kommer i forsvarets fokus, og Cochran og Bailey må krydse landet for at få fat i dem. Dommer Ito er tvunget til at henvise til et sprængfarligt bevis, der medfører seismisk forstyrrelse i retssagen. Både anklagerne og forsvarerne befinder sig i kaos pga. muligheden for en fejlagtig retssag, mens der hænger en trussel over Los Angeles om en offentlig reaktion. Spændingerne mellem Darden og Cochran kommer til syne i retssalen, og Fuhrman giver forsvarerne en mulighed.