Marvel One-Shot: All Hail the King
Efter begivenhederne omkring Iron Man 3 bliver Trevor Slattery et berygtet ikon. Han er også buret inde i et lukket fængsel. Heldigvis har hans nye profil medført berømthed og beskyttelse bag murene… og skuespilleren har gladelig indvilliget i et dybdeborende interview med en instruktør af dokumentarfilm.