Marvel Rising: Band-kampen
Gwen (Ghost-Spider) må slutte sig sammen med sine superhelte-venner for at besejre Screaming Mimi i New Yorks gader og deltage med sit band, Emm-Jays, for at besejre Screaming Mimis band på scenen.