Mary Poppins
Den "stort set perfekte på alle måder" Mary Poppins (Julie Andrews) flyver ud af Londons blæsevejr og ind i to drillesyge børns hjem. Med hjælp fra en glad skorstensfejer ved navn Bert (Dick Van Dyke) forvandler den friske barnepige hver pligt til en leg og hver dag til en ”fjolledag” for at genopbygge børnenes forhold til deres forældre. Indeholder afbildning af tobak.