Over Grænsen
Kanata beslutter at forfølge Weisheit i den sidste raket for at få Mystere tilbage. Han og Noir siger farvel til folkene i Stenby, før de endelig ankommer til Histoire, hvor Weisheit ivrigt venter på dem.