The Locket
På vej til Long Island på deres bryllupsweekend gør Robin og Barney en overraskende familieopdagelse.
På vej til Long Island på deres bryllupsweekend gør Robin og Barney en overraskende familieopdagelse. Marshall ser noget online, der ændrer på hans rute, og Lily konfronterer Ted omkring at give slip på Robin.