Pay-Per-View
Adfærdsanalyseenheden, BAU, jagter den næste forbindelse til seriemordernetværket, da de forfølger et hold af hjemmerøvere. Alvez og Garcia overtaler Tyler Green til at afgive et kognitivt interview for at få adgang til hans minder om Sicarius.