Mickey & Minnies juleønsker
Mickey, Minnie og alle deres venner samles hvert år for at fejre jul sammen og holde de elskede traditioner i hævd. Men i år bliver de væk fra hinanden og befinder sig forskellige steder rundt om i verden, og må styrte af sted for at nå hjem til Tip topkøbing inden juleaften! Trods alle de forhindringer, de hver især må overvinde, ønsker Mickey ved juleønskestjernen i håbet om, at de alle kan være sammen i år - og med lidt hjælp fra julemanden, går ønsket i opfyldelse!