Mickeys fødselsdagsoverraskelse
Nora, Minnie og Andersine beslutter sig for at synge en sang til Mickeys overraskelsesfest. Lige da de skal til at fremføre den, får Noras le-muh-nade deres stemmer til at forsvinde!