Miraculous World: Paris, Shadybug og Claw Noir på eventyr
Mirakulus-bærere fra en parallel verden dukker op i Paris. Ladybug og Cat Noir lader til at være på jagt efter Monark, præcis som Ladybug og Cat Noir plejer, bortset fra at det hele pludselig er omvendt. Og det er af de forkerte årsager, at Shadybug og Claw Noir ønsker at erobre Betterflys mirakulus. Kan Ladybug og Cat Noir hjælpe Betterfly med at gøre Shadybug og Claw Noir til bedre mennesker?