Mission julegave
Forretningsmanden Howard Langston knokler med kunder, han ikke kan afvise, inklusive hans søn, Jamie, der har ønsket sig sæsonens mest populære actionfigur – Turbo Man! Men Howard har et STORT problem. Det er juleaften, og Turbo Man har været udsolgt siden Thanksgiving! Howards rejse for at finde Turbo Man bliver en odyssé, der er vildere, end han kunne have forestillet sig.