Let the Games Begin
Da der sker en mekanisk fejl på et luftskib, og dets motor bryder i brand, skal Athena og 118 redde mennesker både i og uden for et propfyldt stadion. Bobby og Athena afleverer May til hendes første dag på college og diskuterer planer for bryllupsrejsen, og Maddie og Chimney går til parterapi.