Hvem er egnet til hvad?
Da the Wildcats bliver sat på bænken fra prøverne i en uge, kommer spændingerne op til overfladen under Karrieredag. Ricky og Nini føler sig ude af sync, imens E.J. og Gina kommer tættere på hinanden. Hr. Mazzara hjælper Frøken Jenn med en audition. Big Red er i tvivl om Ashlyn forstår hans drømme. Kourtney ved ikke hvad hun skal tro om Howie. Ricky indrømmer noget over for Nini, hvilket leder dem frem til en beslutning om deres forhold. Hvad har fremtiden i vente for the Wildcats?