Most Wanted Sharks
Der er millioner af hajer i vores have, men kun nogle få er så fascinerende, at de er blevet verdensomspændende berømtheder. Hvad enten det er den største; den store hvidhaj, den mest fotograferede; tigerhajen eller hajen, der er kendt for at hoppe 30 meter op over vandet, så dykker vi ned i historierne om alletiders største hajer, hver med deres egen legion af følgere på sociale medier.