Ulvens mund
Den nye offentlige anklager, Anna Colace, forbereder en revolutionerende strategi, der vil udfordre ‘Ndranghetaen. Lea Garofalo og hendes datter Denise mødes med deres mand og far, Carlo Cosco, i håbet om forsoning og om at kunne slutte flere års flugt.