Music by John Williams
Hans uforglemmelige filmmusik har været en vigtig del af mange af verdens mest elskede film i mange årtier. Se og hør mesterkomponist John Williams egen historie og få ekstra indblik fra filmskabere, musikere og andre, som han har inspireret, og se sjældne optagelser fra filmhistorien.