Mutantes S.21: 25 Anos Depois
Efter 25 år vendte Mão Morta tilbage til Theatro Circo for at fejre det ikoniske album 'Mutantes S.21' i portugisisk musikhistorie. Digitale illustrationer akkompagnerede hvert spor, projiceret i realtid under forestillingen, sammenflettet med historier fra bandmedlemmerne, hvilket resulterede i et unikt portræt.