Pærelet
Eph og Nora kæmper for at redde kaptajn Redferns liv, før de står ansigt til ansigt med virussens skræmmende virkning. En stigning i rotteangreb fortæller Fet, at der foregår noget uforklarligt i byens dyb.
Eph og Nora kæmper for at redde kaptajn Redferns liv, før de står ansigt til ansigt med virussens skræmmende virkning. En stigning i rotteangreb fortæller Fet, at der foregår noget uforklarligt i byens dyb. Setrakian er ude af fængslet og har lagt sin egen nådesløse plan for at stoppe spredningen af sygdommen.