Wasn't Expecting That
Kirurger og praktikanter arbejder sammen om at løse et medicinsk mysterium, da en universitetsstuderende kommer ind med det, der først ligner madforgiftning, men som oplever voksende og alvorlige komplikationer. Jo tilbringer sin fridag med Bailey.