Hidtil uhørte vidnesbyrd fra retssager afslører chokerende nye detaljer om anden verdenskrig og giver et kig ind i nazisternes krigsmaskine.
Hidtil uhørte vidnesbyrd fra retssager afslører chokerende nye detaljer om anden verdenskrig og giver et kig ind i nazisternes krigsmaskine. Hør Hitlers forbryderiske håndlangeres rå stemmer - såsom Hermann Göring, Wilhelm Keitel, Albert Speer og Rudolf Hess - såvel som de ofre og vidner, der modigt vidnede mod dem.