Nelly Rapp: Monster Agent
Nelly og hendes hund London skal tilbringe efterårsferien hos Nellys onkel Hannibal. Det viser sig dog, at Hannibal ikke lever det stille og rolige liv, hun troede. Han er monsteragent! Snart er Nelly omgivet af vampyrer, spøgelser, varulve og Frankenstein-monstre, og hun trækkes ind i et nervepirrende eventyr, hvor alt, hun tidligere troede på, sættes på prøve.