Undead and Unluck
Fuko Izumo, en pige med evnen til at "aflykke," bringer uheld til alle, der rører hende. En "udød" med en udødelig krop, der aldrig kan dø, viser sig pludselig for Fuko, da hun forsøger at begå selvmord, og glæder sig over, at han endelig har mødt en, der har evnen til at give ham en rigtig død. Han bortfører Fuko og er i gang med at finde ud af, hvordan man udløser det største uheld nogensinde, da jægere fra Organisationen for Kontrol af Uidentificerede Fænomener alias "Union" kommer efter dem!