Farlig Operation
Efter en debriefing fra Saul godkender en overrasket Estes en hemmelig operation for at indhente efterretninger fra Beirut. Brody får et chok, da han løber ind i Carrie på Langley. En invitation til at begrave stridsøksen bliver til et møde, ingen af ​​dem kunne have forudset. Og Dana opdager, at hun har noget til fælles med vicepræsidentens søn.