New York's Finest
Daredevil står ansigt til ansigt med The Punisher og kæmper med etikken bag selvtægt. I mellemtiden arbejder Foggy og Karen på at redde firmaet.
Daredevil vågner op som The Punishers fange og bønfalder ham om at stoppe med at dræbe, idet han føler, at alle har en smule godhed i sig, og at ingen forbryder ikke står til at redde. The Punisher insisterer på, at det, han gør, er nødvendigt, at han ved at myrde kriminelle forhindrer dem i at gøre ondt igen, mens Daredevil blot udskyder det uundgåelige ved at skade dem. Deres diskussion kulminerer i, at The Punisher bringer Grotto frem. The Punisher tilbyder Daredevil et valg, der efterlader ham i et moralsk dilemma.